خدمات وارانتی محصولات دلسی
محصولات دلسی از تاریخی که خریداری می شوند دارای وارانتی ۲سال،۵سال و۱۰ساله می باشند که در ۵ قاره و ۱۱۰ کشور دنیا از جمله ایران انجام می گیرد.
این وارانتی تجاری فقط در صورت ارائه مدرک وارانتی قابل اجرا میباشد که این مدرک هنگام خرید،توسط فروشنده مهر و تاریخ گذاری شده است.این وارانتی شامل نقص هایی در تولید کالا می باشد که مشخصا مانع استفاده معمول از کالا می شوند.
چنانچه مشکل ایجاد شده تحت پوشش شرایط وارانتی باشد،ضروری ست موضوع را در اسرع وقت به یکی از نمایندگان رسمی دلسی اطلاع دهید تا از گسترش احتمالی آسیب جلوگیری شود.
خدمات وارانتی محصولات دلسی فقط در صورت داشتن کارت گارانتی با مهر شرکت دلسی و تاریخ میلادی انجام می گردد در غیر این صورت هزینه خدمات به عهده شخص مشتری می باشد.
مواردی که شامل وارانتی تجاری دلسی نمی باشد
افتادن یا سقوط، سوختن، رطوبت زیاد، حرارت زیاد، دزدی،استفاده نادرست،تعمیرات خودسرانه کالا،فرسایش طبیعی به مرور زمان،آسیب آگاهانه مصرف کننده به کالا شامل این وارانتی نمی باشد.
مواردی که ایراد ایجاد شده به یکی از دلایل ذکر شده برگردد و یا این اشکال ارتباطی به پروسه تولید نداشته باشد دلسی مسئولیتی را قبول نمی کند.
شرایط تعویض کالا در وارانتی تجاری دلسی
بخش خدمات پس از فروش دلسی کالا را بررسی کارشناسی می نماید. چنانچه تشخیص دهد که کالای مورد نظر شامل وارانتی تجاری دلسی می شود تصمیم می گیرد که جنس معیوب را تعمیر نماید یا آنرا عینا تعویض کند و چنانچه کالای مورد نظر تولیدش به اتمام رسیده باشد شرکت جایگزینی مناسب پیشنهاد خواهد داد و مشتری می بایست اختلاف قیمت بین کالای معیوبی و کالای انتخابی جدید را پرداخت نماید. در صورتی که کالایی طبق قوانین وارانتی تعویض گردد، مدت زمان خرید اولیه تا زمان تعویض از اعتبار وارانتی جدید کسر می گردد.